Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Nanny B - 25 februari 2010 07:21

Vaknade av att det sitter en svart katt på mig... Den spinner högt och glor på mig. Den vill att jag går upp!!!    -Åke för fan, jag är trött och vill sova, låt mig va!!! viskar jag till han. Puttar ut kattfan ur sängen och vänder mig om. lagom tillbaka i drömmarnas värld så hör jag..... FRRRR FRRR FRRR FRRR FRRRR.

Släpade mig upp halvt sovandes och  siktar mot toaletten. går in och sätter mig .....

Sparkad ut ur drömvärlden genom att jag upptäcker att jag sitter direkt på porslinet och med trosorna på.....  jävlar tänkte jag och hoppar upp och drar av mig trosorna och ner igen på det kalla porslinet!... Men va fan..... upp igen och ner med den betydligt varmare plastringen. ahhhhhhhhhh.

Jag vaknade iallafall till ordentligt och sitter där och fnissar...

Undrar om det blir en bra eller en dåligt torsdag.....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards