Alla inlägg under januari 2016

Av Nanny B - 28 januari 2016 00:29

Nytt år .... Tvåtusensexton...
Nyårslöftet består att få bort dessa härliga trivselkilon som belägrar min numer välsvarvade kropp!!
Jag har blivit lat!!! Jäkla lat!'
Soffan är min bästa vän.. Och sen kommer Hussein på grillen! Han vet att jag vill ha mycket räksallad !!
Men annars ha de väl inte hänt så mycke mer ...
Familjen har utökats med ytterligare en unge !! Ja min son har flyttat hem och blivit "mambo" .
Han kommer att fortsätta till London för vidare studier inom kort !
Livet har annars sina olika vägar.
En vän valde att avsluta det.... Och jag förstår inte ... Jag vill inte ens förstå... Varför han? Vad hände ?
Jag hoppas bara att han fick frid ! En vän med så stort hjärta !!
En annan gav livet till 2 små vackra prinsessor .. Gud tar och Gud ger...
Inte för att jag är särskilt religös men man undrar ju ibland hur han tänker .
Ibland undrar man hur folk tänker rent allmänt !
Vi har fått några icke välkomna gäster i förrådet !! Dom har kalasat på gräsfrö och kaninmaten! Så vi ringde till försäkringsbolaget som skickade skadedjursTerminatorn!!
Han kom och satte fällor laddade med BBQ sås! ????
Jodå det skulle funka !! För Terminatorn hade minsann satt fällor på Lidingö, där hade dom råttor som var 1,50m mellan ögonen!
Efter ett dygn kollade jag fällorna som gapade tomma !! Och den bruna kletsåsen var kvar.... Orörd!
Nu tror jag att våra terrorister i förrådet inte är några gourméer för nu efter 2 veckor ligger fällorna fortfarande tomma ...
Fast jag har inte sett till dom heller för kaninen och dennes mat är inlåsta i garaget !!
Får återkomma om vi lyckas fånga/döda någon råtta !
Någon som verkligen får mig att undra hur han tänkte är min sambo ..
Han skulle gillra fällorna med de där lavemanget vi ger kaninen .
Jag bara stirrade på karln.... Och svarade .. Vi ger inte kaninen lavemang !!
Ja men de där lavemanget i den andra påsen, fortsatte han envist!
Du menar väl Lusern?
( lusern är ett specialgräs/hö som innehåller extra energi och är bra att ge på vintern när de behövs )
Sambon svarade : Ajust det.. Så hette det!!
Hmmmm ?!?!
Han hade kollat på något naturprogram en kväll när jag jobbade .
Jag frågade vad de handlade om så svarade han : rödgamade halsar!!
Eh... Aha.. ?? Jag frågade om det var så att han kollat in i huvudet en stund i ryggläge ?. Men nej han hade kollat på hela programmet om dom rödgamade halsarna?!?!
Då frågade jag vd en hals vd för djur ?
Han tyckte jag dum !! Och jag bara log....
Nehepp... Klockan är mycket och jag ska drömma om Nutrilett med ostbågssmak!!
Natti

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards