Alla inlägg under maj 2014

Av Nanny B - 25 maj 2014 13:42

Nyss haft en Nära-döden upplevelse ..
En spindel ( 15 meter mellan ögonen) joggade över hallgolvet .. Kalabalik och katastrof uppstod !! Jag skrek, Julia skrek, Linn skrek, Lolita skrek.. Hunden glodde totalt oförstående ..
Undantagstillstånd utfärdades och jag försökte med fönsterputs och en tennissko att humant avliva den!!

Monstret gjorde "långnäsa" och "fulfinger" och kröp in under listen efter att ha undkommit mina tappra krigsutövningar.. 
Så nu har jag en ovälkommen idiotspindel som ligger och trycker hånleendes. 
Vad gör jag ?? Flyttar eller förklarar krig? 
DET ÄR NU DET BLIR BLIXTAR, DUNDER OCH ETT KÄKLA RÖKMOLN!!!
G.I Nanny uppstår..... "Ett susande åhhh" och wow..
Går förbi spegeln.... Kamouflage färgad kortkort kjol sitter som ett smäck över mina långa långa ben och ... En svart top som visar min vältränade tvättbrädemage... Blickar nöjt mot spegeln.. Plutar med läpparna och skjuter ut bröstet..poserar med min kpist av senaste märket.. En stealthmodell med dubbla pipor som dödar allt!! Shit va snygg jag är som fantasy-soldier.. God damn.... 
-maaaaaaammmaaaaaaa !!!! OOOOOOOOOOUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIII
( läs i flickaktig falsett)
Monstret tyckte uppenbarligen de va en aning boring att sitta och trycka bakom en list i hallen .. Daaaah !!!!
Nu ville även den gå ut i krig mot lägenhetsinnehavaren... Vem skulle bo kvar ? Det var någon av dessa Warlords som skulle få hissa sin flagga ... Nu skulle det kämpas till sista blodsdroppen!!
Äcklet hoppar ut på hallgolvet igen .. Vässar sina knivskarpa tänder mot ett gruskorn .. ( ja kommunen sopar dåligt på gatan så de har följt med in) 
Småtjejjerna skriker och darrar, totalt paralyserade av skräck!! 
Jag vaknar upp ut min dagdröm, tar tag i den andra tennisskon och slänger iväg den ... I ultrarapid ser vi den landa bakom den fasansfulla insekten .. 
Den ler bara stöddigt och hoppar fram ett steg ... "Bring it on liksom" 
Svetten rinner längs ryggraden på mig ... Tvingar ur resten av familjen på balkongen... Linn tar plastburken med sin vandrande pinne i .. Ser på mig med stora ögon och säger .. Jag älskar dig mamma, hoppas vi ses igen! Så går hon ut på balkongen med en glad svansviftande hund i hasorna!
Nu har jag hittat en flaska med så där för moccaskor! 
Att den är tom vet inte min motståndare .. Mohahaha !
Tar ett djupt andetag .. Ser min motståndare i ögonen och siktar ... 
Ett, två, tre,, och flaskan flyger iväg som en raket ...
RIP spindeljävel from hell !!!
Ropar in familjen från balkongen och vi firar genom segerdans ... 
Utmana för fan inte GI Nanny om du är en spindel som är så där äcklig . De överlever du inte och regnar gör det ändå !! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards