Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Nanny B - 2 februari 2010 09:50

Man känner sig som en vissen tulpan.. näsan är lika röd som tomtens ren på julafton. Går man  ut så stannar trafiken.!!  Snoret rinner som Niagarafallet och nässpray blir ens bästa vän. Inatt har jag knappt sovit nå, vaknade vid 3.45 och kunde inte andas.. behandlade mig med spray och bricanyl.. satt uppe en stund och filosoferade på lite av varje, drack 1 liter vatten och sen släpade mig till den varma sängen och somnade som en bebis. Vaknade igen 5.15 med ett ryck övertygad om att det ringde på dörren??  Låg kvar för jag tänkte då inte kliva upp men nyfiken som man är så smög man sig upp i tron att det kanske var inbrottstjuvar.. ( dom ringer säkert på dörren först) och när jag tassade förbi köket så tog jag med mig en kniv för säkerhets skull!!  Gick ut i hallen för att kika ut  genom rutan och ser till min förfäran att dörren är upplåst. går ut i tvättstugan och glor ut genom det fönstret och ser ingeting. går runt hela huset och spanar men inte liv utanför. satte mig i köket och ruskade på huvudet. jag måste ha hjärnspöken eller något.  hundarna då??  Ja dom låg och sov som grisar i sovrummet. Dom tassade inte ens med upp utan valde att ligga kvar. hade det verkligen ringt på dörren då???  tror inte det!!! 

Hoppade ner i sängen igen och försökte somna om .. vred och vände mig tills mobilen ringde och Andreas gick upp.... då somnade jag!! Vaknade av att Linn ruskar på mig och vill ha frukost. -mamma, mamma, mamma,mamma,mamma...

Nu sitter man här... som en vissen tulpan igen... jag vill inte vara förkyld..


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards