Alla inlägg under mars 2016

Av Nanny B - 25 mars 2016 19:51

Så här en fredagskväll så slöglor man på dumburken... Fast nu kan man inte längre kalla den för burk ... Burkar är inte platta! Våra moderna televisionsapparater är numer ihoptryckta !!!
Undrar vad man ska kalla de då? Idiotram?
Puckotavla? Nått finns de väl därute som ersätter dumburk!
Och all denna reklam... Överallt blir vi indoktrinerade av det.. Köp det och köp det !! Suck .. När minsta trollet kommer hem från skolan efter en lång dag så nog 17 nynnar hon. " vuxnleksaker.. Vuxenleksaker punkt se" ..för det hörde hon just när den spelades i bilens radio på väg hem!
Seriöst ... Jävla dumma reklamjinglar !!!
Hon skiter fullständigt i om jag har ett bättre sexliv än grannen..( hon sover och tillhör kategorin EROTIKMÖRDARE )
Och jag skiter i vad grannen gör i sitt sovrum!!! Det är upp till var och en!! Så den reklamen kan dom väl ändå köra då barn under 15 år sover !!
Såg just en annan svindum sak.....
Hornbach.... Jag undrar vad karln fick i lön för att ställa upp att slänga sig naken (!!!! Man ser stjärten) utför en backe , och bli dragen i grus ( hoppas han hade kallingar då "smärta) och nerför i både skog och djungel. Vet karln inte om att de bor myror i skog och djungel??
Och till slut så det enda han har gjort är att gräva en jävla grop i sin trädgård ...
Fasa... Det enda som händer är att man får träningsvärk i armarna... Eller om man hittar en slav att betala för att gräva då kan man titta på och enda värken man får är skallebank efter flera glas vin eller så..
Reklam kommer vi nog aldrig ifrån och jag hittade faktiskt en ...
https://m.youtube.com/watch?v=G89jlYfCbz0


Av Nanny B - 18 mars 2016 14:26

Hej bloggen
Jag har inte glömt dig .. Jag har försummat, nonchalerat och struntat totalt i att skriva !
Så nu gör vi väl ett nytt försök att dra ihop några rader ...
Vad har hänt då.?? Typ massor och ingenting . Folk läser väl nylleblaskan ( FB) och allt där är ju sant...och alla vet vad man gör om man är flitig att checka in överallt .
Nu har jag väl hållit mig lite passiv då man inte anser att checka in på jobbet varje dag inte är av folks intresse eller lägga upp bild på dagens matlåda. Känns som att det finns andra som gör det bättre än jag .
Livet har liksom haft sin gilla gång och man överlever de mesta ...
Men som sagt ... Jag ska va lite flitigare med att blogga , har ibland själv svårt att hålla mig för skratt .
Det ska va kul att läsa min blogg ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards