Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Nanny B - 22 februari 2010 19:56

Sverige nitade Finnarna i hockey  * yeeeeaaaahhhh* 

enda med hela OS som är bra.. jag är noll intresserad annars!!!  

Sport är inte min grej.. Jo Ridsport men man är ju hästtjej .. och nångång ska jag faktiskt köpa mig en häst igen.. !!!  men de lär väl bli en snäll ponny till flickorna först!!

Men va kallt det är då... vargavinter !!!    

Jag vill nog helst sitta i garderoben och vänta till midsommar!!!  Till dess har nog all äcklig snö smält bort!! Nu är det inte roligt längre.. fan ta dig kung Bore.. Nån borde göra Majbrasa av dig!!

Men men bara att härda ut!  långkalsonger och skoteroverall..Nästa måndag är det 1:a mars.. den första vårmånaden !!

I bondepraktika definieras inte våren som ett begrepp men månaderna mars och april anses av hävd vara vårmånader.

SMHIs prognos på vår är flytande, då de dels säger ”Meteorologiskt sett är det vår när dygnsmedeltemperaturen är stigande och ligger mellan 0 och 10 plusgrader.”  Yeah Right säger jag bara!!  Vi lär ju vänta till minst midsommar då!!!

jag vill ha sommar nu... längtar efter sommarkvällar man kan sitta ute och mysa med en kall drink.. Myggen/fästingar och kö till glasskiosken kan jag vara utan men allt de andra... just nu skulle jag inte ha något emot ett sjuhelvetes åskväder... det drar ju ändå bort efter en stund..

Kanske dax att planera semestern när jag ändå drar mig tillbaka till garderoben!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards