Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Nanny B - 24 februari 2010 22:29

Den finns... våren!!    Några väldigt tidiga vårtecken och de lovas varmare väder!!!

det finns hopp !!  Sen om det beror på att jag eldat upp all plast jag har.. ordnat med ett eget WinterPower meet-2010 runt i kvarteret  och massakrerat grannarnas träd för att locka tillbaka den globala uppvärmningen  vet jag inte men jag hoppas de har hjälpt!!!  Kan erkänna att jag bad till högre makter innan sänggåendet med och de va INTE till den där Kung Bore som det utlovas skottpengar på!!!..

Hade Syjuntan här.. eller iallafall några tappra medlemmar ur den skaran. nån jobbade.. nån va sjuk... och nån hade annat för sig.. hmmmmmm

Vi hade temat Annorlunda Semla.. och ja det var lite konstigt att sätta i sig något som såg totalt oätligt ut!!!   Men de va gott!!  Jag tog den laktosfria grädden för säkerhets skull...     . Dax för mig kanske att sadla om till den sidan som resten av familjen!!!   Nästa gång gräddar vi våfflor och berättar dåliga historier!!!!


Idag så hände något som fick mig totalt ur balans.. vilket resulterade i en timmes telefonsittande....    varför är en del totalt inkompetenta ????


jajaj nu ska jag fundera ut hur hårt dom ska falla... ju högre ju ondare gör det!!!


Imorn ... jobba kväll.... suck !!!  Trodde jag jobbade med Jeanette, men viiiilken långnäsa... nån av dom nya som ska skolas in!!!  jajaj de ska väl gå bra!!


natti natti    






Av Nanny B - 24 februari 2010 19:52

Syjuntans semlor

 
Av Nanny B - 24 februari 2010 19:50

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards