Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Nanny B - 9 februari 2010 18:23

Sådärja... Tisdag den 9 februari....  Förkylningen hänger sig kvar... ska de aldrig försvinna!!  

Jag gillar ju att sätta mina barn i arbete... Så 9 åringen fick uppdraget att plockar ur diskmaskinen. För att göra det hela lite roligare eller slippa höra mitt tjat så tog hon på sig mina hörlurar med radio i. 

Så jag avnjuter min kaffe och läser en tidning medans dotter jobbar på med disken.  Katten Åke ligger mitt på golvet som nån slags kontrollant. Han följer hennes rörelser .

 Rätt var det är så utropar hon - Shit asså mamma. dom ska sparka 7 personer från SAS!!!   ehhhh Okej tänker jag.. fan jag trodde hon lyssna på radion???

Jag ber henne att ta av sig hörlurarna och jag lyssnar vad som sägs... Det va nyhetssändning!!   ja nu är det väl lite turbulent på SAS  men inget som rör min 9 åring personligen. 

Så barn hör det dom vill höra eller tror sig höra!!

Läste idag att lök och vitlök kan förebygga cancer... och hur gott kommer en del att lukta nudå???  måste dom gå ut med sådana dumma artiklar. Vi normala läser det och tänker inte mer på de medans en del får nojja och överkonsumerar en aning.  Och alla vet väl vad magen säger om för mycket lök..     och vitlök..

visst jagh tycker om vitlök men i lagom mängd och att min familj äter det samtidigt!!!  hahahah

Köttklister.....  de låter ju groteskt.. kan dom inte lägg ner samma energi till att hitta på något som gynnar sjukvården istället...

hehepp....

ska väl sätta dom där 2 snorisarna i jobb igen...

läjter folks...


    


Sådärja... en en man är riktigt sjuk så är han döende.... Andreas ligger raklång på soffan i en dunderförkylning..

Av Nanny B - 9 februari 2010 15:44

Sådärja... Tisdag den 9 februari....  Förkylningen hänger sig kvar... ska de aldrig försvinna!!  

Jag gillar ju att sätta mina barn i arbete... Så 9 åringen fick uppdraget att plockar ur diskmaskinen. För att göra det hela lite roligare eller slippa höra mitt tjat så tog hon på sig mina hörlurar med radio i. 

Så jag avnjuter min kaffe och läser en tidning medans dotter jobbar på med disken.  Katten Åke ligger mitt på golvet som nån slags kontrollant. Han följer hennes rörelser .

 Rätt var det är så utropar hon - Shit asså mamma. dom ska sparka 7 personer från SAS!!!   ehhhh Okej tänker jag.. fan jag trodde hon lyssna på radion???

Jag ber henne att ta av sig hörlurarna och jag lyssnar vad som sägs... Det va nyhetssändning!!   ja nu är det väl lite turbulent på SAS  men inget som rör min 9 åring personligen. 

Så barn hör det dom vill höra eller tror sig höra!!

Läste idag att lök och vitlök kan förebygga cancer... och hur gott kommer en del att lukta nudå???  måste dom gå ut med sådana dumma artiklar. Vi normala läser det och tänker inte mer på de medans en del får nojja och överkonsumerar en aning.  Och alla vet väl vad magen säger om för mycket lök..     och vitlök..

visst jagh tycker om vitlök men i lagom mängd och att min familj äter det samtidigt!!!  hahahah

Köttklister.....  de låter ju groteskt.. kan dom inte lägg ner samma energi till att hitta på något som gynnar sjukvården istället...

hehepp....

ska väl sätta dom där 2 snorisarna i jobb igen...

läjter folks...


    


Sådärja... en en man är riktigt sjuk så är han döende.... Andreas ligger raklång på soffan i en dunderförkylning..




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards