Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Nanny B - 17 februari 2010 19:20

Städa.... suger F1!!!  men för att göra det hela lite roligare så drar man ut lappen i köket och högtalarna ut i köket... sen så rockar man loss ..

Jag och Tina Turner/Proud Mary är ett oslagbart team i  dansandes dammsugning.. hahah och när jag ålar mig till Lady Gagas Bad romance  med dammtrasan i högsta hugg så kommer Mattias in med ett koppel kompisar och blir ståendes i hallen...

- de där är min morsa!!  säger han med ett skevt leende... jag vänder mig om mot den gapande tonårstruppen... - hejsan!!!  jag varken hörde eller såg dom föränn då.. något pinsamt... hahah

Städa badrummet till Infinity (Guru Josh projekt) är guld....  allt går så mkt lättare när man är lite galen...

Fick igång mina småbrudar till rocka loss på köksön..... och vi spelade inte Hannah Montana...

nehepp....ska väl fortsätta med tvätten...  Jag var ju snäll och gav Molgan och Inga ledigt idag,,,,Íbland  vet jag inte vad jag tänker med...


so long.....





Av Nanny B - 17 februari 2010 13:45

Min lilla bebis Alexzandra  har fixat sitt körkort... ÄNTLIGEN!!!!

thats my girl!!!   efter många tårar, svett och ihärdigt pluggande så gjorde hon det!!  ( hon höll på att köra över en gubbe på ett övergångsställe) 

Mamman är stolt... jag spricker snart!!

Hon har flyttat hemifrån, får köpa sin egna sprit och nu köra bil!!! 

  


Simmade idag... 1 km på 38 minuter.. vi blev tvugna att byta bana för seniorerna simmar inte lika fort som vi... arga tanten fick nå apspel för en gubbe som simmade på rygg råkade komma åt henne... och vattengymnastiken inställd... =D

nu ... zzzzzzzzzzzzzzzzz  en stund!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards