Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Nanny B - 19 februari 2010 22:59

Nej nu får det för *svordom* räcka!!!     Vaknade upp imorse och ska gå och hämta tidningen iklädd morgonrock, kängor och okammad!  Och jag får skotta mig fram dom där ca 20 meter som det är till brevlådan... i värsta snöstormen !!!  jag blev dyngsur av  svett och lika blöt på utsidan av snö!!!

Nääää nu ska jag stämma dom där forskarna som kom på att vi har en global uppvärmning!!  för HÄR är den då inte!!!  Vi är på väg mot en ny istid!!!

Face the facts.... Go to hell Kung Bore och ta med dig några politiker, massmördare och Anna Anka!!!  För där har ni det varmt !!!!! 

Men vi trotsade snöovädret och åkte till badhuset istället...

Kollade stället noga efter vi fått rapport om MASK INVASION!!!!!   jag med min krypfobi!!     Jag avskyr småkryp.... uuuuiiii     

 Vi såg ju en städerska gå och torka lite varstans alltid en tröst... 

läs här!! 

Men vi simmade och tog nytt rekord idag med... Jag vet inte vart jag fick adrenalinet ifrån men jävlar vad det simmades,... sim sim sim...

1.2 km på 38 minuter.. 

Sen shopping på stan.... AHHHHH   det fick mig på såååå bra humör ..

kände hur den där negativa irriterande känslan försvann och en ny glad, sprallig , hoppig och galen känsla poppade upp!!!


Fått rapporter från häran och däran om att folk setat fast i kö pga krockar!!  Samma varenda år... vad förstår inte folk... Kör sakta.. håll avstånd!!!  enkel ekvation men inte för alla...!!

Sen jobba....  Det är inte kul att jobba en jävla fredagskväll men jobbar med en en bra kollega så är det guld... Tack Marika... jag tror vi ringer frisören!!!!!    

och sen hem.... imorn blir det kuligt... =) 

tjong i medaljongen nu går jag och sover!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards