Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Nanny B - 3 februari 2010 21:26

Vem fan beställde det här vädret???  INTE JAG IALLAFALL!!!!!Kung Bore i sitt esse!!! nu räcker det med det vita som kommer ner!  Jag kommer då aldrig komma på tanken att flytta norröver... inte en chans med all denna snö!!  (för mig så börjar lappland efter Sala).  halkat runt i stan och jag tackar han som kom på 4 hjulsdriften för idag var jag glad att Brittan är utrustad med det!!  Slirigt och snö över hela vägen. Och tror du folk anpassar farten  efter underlaget då???  HELL NO!!  eller avståndet till framförvarande bil.. INTE DET HELLER!! Och När halvblinda Stig-Otto ska ut och shoppa sin Bridgeblandning på Ica Maxi så får man ha lite förståelse.  han kör sakta av 2 anledningar... 1, det är snöstorm 2. han är halvblind.  Det bildas kö bakom Stig Otto som håller en hedersvärd hastighet av 30 km/h på en 70-väg. och vad gör folk då????  Riskerar livet och sätter andras på spel för att tjäna in nån minut på att köra om hela kön. Och det är alltid någon dum jäkel som hänger på bakom.  Sen svänger dom av 500m längre bort!!   Le i trafiken din jävel !!  Javisst skitlätt med en väg full av idioter.

Åter till snöhelvetet..

Vår gata krymper... den blir smalare och smalare för varje gång snustorre gubben plogar.  på vissa håll kan inte 2 bilar mötas för det är snövallar ivägen.

Jag gjorde ett ryck efter ha mofflat i mig pizza och ville förbränna bort den. Jag skottade hela uppfarten, svetten rann och jag svor.  jag drog till med alla fula ord jag kunde och vips så var det klart!!,,  ( Andreas låg på soffan)

Sen kaffesugen och tror ni jag kom ihåg att köpa kaffe då???  NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

*svordom*  Så de bidde bilen till konsum.

betalade, gick ut till bilen, körde hem och gick in.... MVF  kaffepaketet kvar på affären men då kickade jag ur karln ur soffan....

Idag  när jag och Lotta strosade på Ikea hittade hag en söt lite rosa soffa till min Walking Closet ( som jag förmodligen aldrig kommer få)   såååå himla söt!!!!

Känner mig lite så där bitter nu....  *citronvagina*   jag vill ha vår och sommar...

nehepp....  in på fäjjan en sväng

tjing

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards