Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Nanny B - 21 februari 2010 19:28

Dagen efter är inte kul.... man blir soffpotatis med alla rättigheter !!

Pizza och fanta och sen en skön tupplur på soffan... jag och Anna snarkade ikapp i stora soffan . Rickard och Andreas i min lilla.. Emma och Linn bakade sockerkaka.. hahahah !!   vaknade till doften av nybryggt kaffe!! 

Emma fick ta över Ingas sysslor idag.. hon har diskat och städat hela dagen. 

Härlig eftermiddag!!

Såg några bilder från gårdagen... hahahah   måtte Leifi som är vår privata vimmelfotograf inte lägga ut en del..

**************************************************
***************

Nått jag har retat mig på är alla dessa postutdelare.. och vad läser jag på den lokala tidnigens webbsida.. Jo dom låter posten ligga obevakad lite häran och däran . Visst vi har ju sett dom där plastlådorna ligga lite varstans men inget man brytt sig om att kolla efter.. och nu så har en främmande hederlig människa tagit hand om en som såndär plastlåda.. inte på mitt postområde visserligen men man undrar ju hur dom där postudelarna tänker.. .läs här

Jösses...


Imorn väntar telefonsamtal och annat jox... hmmmmm  nya vecka nya bekymmer..



Av Nanny B - 21 februari 2010 11:20

Blev utmanad igår att kunna glädja några människor och jag tror jag lyckades...

skickade en historia via chatten på fäjset till allt och alla . och jag blev lika glad själv av den härliga respons man fick,,, visst historian va rätt dålig  men ändå...    Börja dagen med ett leende så har du det överstökat!!  Jag var iallafall glad och sprallig hela dagen!! 


Shit vilket party... Skoj som vanligt och massor av glada tokiga upptåg. Vi var väl ett 20 tal partysugna som förfestade i högsta klass...   .. Sen så fick Alexzandra ratta Johans stora Transporter i full snöstorm ner oss på stan... och Micke fick klämma in några han med i sin bil... =)  Hon var jätteduktig att köra .. Haft körkortet i några dagar och blir inkastad i en stor bil, automatlåda och klass2 storm!! Men hon brås ju på sin mamma.... ( *viskar*  hon backade rakt in i en snödriva med sin fars bil de första hon gjorde hahaha ) 

Sen svingade vi våra lurviga och såg till att bartendern blev svettig.... heheh

Sen hem i full snöstorm igen och då hade de rasat ner ca halvmeter snö till så taxin kom knappt in på gatan..

Somnade som en gris och vaknade av en liten parvel som sitter och leker. på min huvudkudde...- mamma, sover du??  - mamma, öppna ögonen??  Du ser inte mig!!

.....¨....¨.....¨......

Resorb är en bakisräddare...bara att blanda ihop och sen mår man bra... =)

 Emma och Anna gick och köpte kaffe som självklart var slut... SUCK!!!  finns inge värre än att bli utan kaffe på morgonen...

kaffe, cigg, biblioteket !!! min morgonprocedur hahahah


Kikade ut och nu är det 42-0 mellan istiden och globala uppvärmningen...

snacka om att bli insnöade... mitt lilla päronträd är snart försvunnet och Julias snögubbe är översnöad!!!  hahah

    

Och nu börjar jag allvarligt att ruttna på vintern.... och då ska de komma mera snö... !!  TVI dig Kung Bore  TVI!!!!! 

jahapp de är bara att slänga på sig vintermunderingen och hugga tag i skyffeln... och tur i oturen att de finns 3 bilar på uppfarten så de är ju en tröst...

cu l8ter....


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards