Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Nanny B - 16 februari 2010 20:41

 
Av Nanny B - 16 februari 2010 16:22

Sådärja... Årets Semla !!!  jaaa den va supergod.. tog varianten med vanlijkräm.. såååååååå  god och massor av kalorier .

jag gav upp det där med att banta.. de va inge kul och jag blev så hungrig... Man blir rynkig av att banta...

Linn var med sin pappa inne på toaletten när han skulle kissa... fascinerad såg hon på "saken" han höll i sin hand .

Linn: -pappa, du har hål där?? 

Andreas: -Ja, kisset kommer ju ut där!

Linn såg mycket fundersam ut och sen kom det.. - Bajsar du med den där med???? hahaha    

ja vad säger man.....

Nehepp  ska ragga upp nån stackars sate för ikväll ska jag ut och promenixa...

men först baka....


cu


Av Nanny B - 16 februari 2010 15:45

 
Av Nanny B - 16 februari 2010 11:28

Hualigen... tråkämne !!  måste ju läsa skiten och jag vill inte.. roligare att städa och chatta...

jag vill ligga på sofflocket och äta mina praliner. och B&J half baked.

. men soffan är upptagen av husdjuren som inte har mer bekymmer än att försöka få mer mat serverad!!

suck.. fick nyss ett sms av min underbara Lotta... me löve u 2!!  Men jag måste nog ta med henne till nån form av läkare eller kvacksalvare... hon har märkliga funderingar och tänker konvertera till något som är för mig en otänkbarhet.  Snälla Lotta.. ät dina vitaminer och ta extra sallad... försök att bejaka din kvinnliga sida och inge annat!!!  

"pling"   Lunchen är redo...


To be countinued                      in the next episode.....


Av Nanny B - 16 februari 2010 11:09

Soffpotatisarna

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards