Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Nanny B - 11 februari 2010 16:57

natten avlöpte utan större incidenter... Trollen sov och kattrackarn höll sig borta från att löpa amok på mig!!  men vaknade på tok försent... Helvete ochså...

upp och packa iordning badväskan, klä på trollet, och hinna med att läsa tidning och dricka en kopp kaffe , rasta hundarna.

Hätmade upp Lotta och vi for iväg till simhallen. Självklart så lyckades vi hitta varsit skåp  mellan en grinig PRO-tant och en fjortis...

PRO-tanten skulle på vattengymnastik och fjortisen skulle ha nån slags simmövning.. fullt i omklädningsrummet av äldre och yngre.. och dom yngre duschar fortare än tanterna.. Varför???  Jo tanterna har väl inte setts på sisådär 60-70 år så det är kackel på elitnivå... - näää det var väl 1965 som du och Otto hälsade på första gången??..- Min Svante gick bort för 3 år sedan! och bla bla bla...

Vi lyckades tränga oss förbi och fort ner .... så idag blev det rekord... 1 km på 40 minuter.. ja vi vilar och snackar skit mellanåt!! 

Lunchade och sen shoppade vi loss... eller ja.. vi veckohandlade på ica maxi.. hahah

Jag köpte färgmedel  Nanny goes brunett... hahahahaha  får se om jag blir smartare av det!! 

den lokala sheriffen i stan har haft en räd mot busstrafiken.. ehhhhh dom kanske borde smyga efter och kolla hur i helvete dom kör egentligen.. visst dom har företräde på 50 väg men inte på 70 sträcka..

kommer lallandes med Britt och 1 m från att åka om bussen så börjar arslet bakom ratten att blinka och sen kör han ut.  borde han inte börja med att blinka och sen kolla i backspegeln så man har en chans att stanna???  Nej nej utan han gasar på och tränger ut mig i snömodden.. nej nu jävlar tänker jag och gasar på så jag hinner om arslet bakom bussratten och sen när jag är framför så bromsar jag så jag ser arslet får bromsa han med..  Ser i backspegeln hur arslet hytter med näven och blinkar med ljuset... !!  nu vill jag inte ha VLs äckliga fula arselbuss i min bagagelucka så jag  gasar på och han kunde skönja avgaserna..

Vilken jävla idiot....   !!!

nääää  nu ska jag färga håret!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards