Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

JIHAD!!

Av Nanny B - 25 januari 2011 09:39

Då ska jag strax rusta mig emot dagens kamp!!  dammråttor VS Nanny!!!!

Min ädle vapendragare ligger fint bredvid mig... Electroluxen ultra silencer , som inte är så tyst som reklamen säger är den som förstår mig bäst när det gäller vår kamp mot dessa otyg som har sitt näste under soffan!!

Dammråtorna har startat ett avtal med förrymda popcorn, efterlysta chips och åldrande ostbågar. Under min säng tycks dom ha någon slags sammankomst utan dom andra fördömda snacksen. Det måste vara deras högkvarter. jag tror jag har lokaliserat andra mindre anläggningar för deras allians. Men nu så ska jag utrota dom med min vapendragare. ett heligt lokalt jihad!!


Min äkta hälft säger att han ska hjälpa mig men han håller fast endast vid denna mening och struntar i det praktiska . Visst det kan låta bra att säga så till sin fru som nästan går i taket  när Castillo de la familia  kan liknas vid en svinstia.

Jag är inte pedant men jag vill heller inte vandra omkring i smuts.

Maken är dock väldigt bortskämd och behöver inte göra så mycke hemma. även fast han vidhåller vid att han hjälper till såååå mycket. Nu tycker jag inte att plocka undan disken från middagen räknas för det är i stort sett det han gör.

jag har ju mer hemmatid än han då jag inte arbetar 150% .


Igår satt han och ansökte om nått inresetillstånd till amerika.. och vilka dumma frågor!! Har du haft spetälska ??  har du begått folkmord/spionage?

Nu har jag inte haft spetälska eller är spion så det blev godkänt och det slutgiltliga svaret skulle avgöras på flygplatsen vid ankomst.!!

tack för det!!  Jag är en vanlig turist som betalade 14 dollar utöver flygbiljetten för att komma in! !!


Dax att rusta upp för Jihadet.. mitt heliga krig mot dammråttorna!!


( tyvärr så måste du utöva ditt egna krig mot dina egna dammråttor för jag är inbokad på alla tider det närmsta seklet att utöva mitt egna krig så frågor om hjälp undanbedes )


 In the next episode : Did nanny won the holy war agains the dustråttor ?????


to be countinued









 
 
Garagemannen

Garagemannen

25 januari 2011 10:32

Du sa aldrig om du begått folkmord... Har du det?

http://idlerunning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards