Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Nanny B - 11 januari 2011 21:13

Livet börjar återgå till vanligt igen.. fast vad är vanligt??  sova, jobba ,äta, skita??

Idag ringde det 2 jävla teleförsäljare inom loppet av 2 minuter. .. Jag tycker att dom ska skaffa sig ett annat jobb än att ringa och störa folk!!! För det gör dom!!

Telesäljare nr 1  var från nått ställe som installerar lås och ser över dörrar. Efter han rabblat upp det han skulle säga så sa jag att jag var handikappad och hade assisenter som tryckte på min fjärrkontroll till den självöppnande dörren som var ny.  Ring aldrig mer !! Hejdå!!

Telesäljare nr 2 var från  Comhem... ville pracka på oss IPtelefoni,fler tvkanaler och inte vet jag... Talade om för han att vi har råd med Telia som har funkat hela tiden och det bryts inte varje minut och att jag är synskadad och inte kan se tv....ring aldrig mer !! HEJDÅ!!!

 Varför ska dom ringa när man har NIX???  jooo för man är kund sedan tidigare och då är det okej att ringa... Men vill jag ha fler tv kanaler eller IP skit-telefoni så hör jag av mig!!! 

Dom har hittat snödroppar på gotland!!!  Tjooohooo det finns en vår trots allt..

Den där kung Bore borde gå och gömma sig snart!!!  


nehepp....


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards