Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Nanny B - 17 januari 2011 13:25

Bokad... nu är det klart!!  nu far vi och heppåre för en stund!!!!

Florida och Fort lauderdale... i nästan 2 veckor!  Check

kattvakt??  Check

hamster och undulatvakt??  Check

hundvakt ?? Check??

allt annat som ska vaktas...??  Check!!

Så nu ska vi bara se över allt annat som ska grejjas innan vi far mot Arlanda Airport!! OCH NEJ NEJ NEJ NEJ VI SKA INTE ÅKA TÅG TILL ARLANDA!!  NEVER EVER AGAIN SJ!! nästa gång jag kommer i närheten av ett tåg ska jag spotta!!  SSSSHHHAAAAATTVVIIIIIII!!


Har du en hård resväska som du kan tänkas låna ut.. give me a call !!!

Men inte till mobilen.. den är på sjukstugan!!! återkommer om högst 3 veckor!!!

Hur sjutton klarade man sig innan mobilen tid???

hela förmiddagen gick åt att inte göra nått utan sitta och lyssna i tomma intet efter.. "flingdingding" ( sms-signal)

jag har inga vänner... ingen vill mig nått!!!     vem använder hemtelefon nuförtiden??? 

Men men men .... Andreas hade nån gammal trotjänare på jobbet som låg i nån skrivbordslåda som jag kunde låna så länge..

Förmodligen en gammal tegelsten men så länge man kan bli nådd så är det ok!!


Roade mig i ensamheten med att tvätta åt min son... och den tvätthögen var inte att leka med.. "holy crap".. jag skulle behövt en gps för att gå runt de berget..

jag började att fundera om tvättmaskinen börjat käka upp mina badlakan men nu så är det mysteriet löst... Upphittarbonus till mej.. !!! 


nehepp... förbereda mig på att jobba kväll ...




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards