Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Nanny B - 20 januari 2011 21:50

En ledig dag uppskattas väldigt !!!  Soffade mig hela förmiddagen och åt chokladkakor..

Hämtade Linn och jag hade lovat henne ett besök på gyllene måsen. men först skulle vi handla på ica.

Innan vi kom in i butiken så säger hon att vi absolut inte ska köpa nötter för då spyr hon!!  Jag blev väldigt förvånad då hon inte brukar äta nötter och vi brukar heller inte köpa det så ofta..

När vi sen går omkring bland hyllor och letar varor  så är hon inte tyst i en enda minut... snacka om det rasade ut en massa rappakalja genom det lilla kakhålet..

i kön till kassan ser jag hur hon blänger på en tant som faktiskt ser lite lustig ut och tänkte att måtte hon inte säga nå nu...men hon va faktiskt tyst.. PUST

Senare vid MCD så får vi naturligtvis vänta en stund på att dom ska göra iordning maten och den lilla sitter tyst i baksätet.. sen kom det..

- mamma, vad äter rymdvarelser???. 

jag var helt oförbedd på den frågan ..... jag svarade att jag inte hade en endaste aning.!! Stenar och slem var det enda jag kunde komma på!!

hahahaha men hon nöjde sig med svaret!!

Och vi har fixat med ledighet till barnen... jag tror dom är nervösa.. hahahahah

Julia speciellt....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards