Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Nanny B - 6 januari 2011 12:17

jag skulle jobba kväll igår och de gjorde jag ....... en stund!!! 

PÅ eftermiddagen så kände jag att ett visst illamående men tänkte inte mer på det.. åkte till jobbet och en timme senare så var illamåendet ett faktum....Lyckades ta mig hem och raka vägen in på toan.. där höll jag till i nån timma tills värsta kaskaderna av bajs och kräka var över...

la mig på soffan och vilade... sen dax igen!!!  och så höll de på långt in på natten. rännde fram och tillbaka mellan toan och soffan!!!.

Jag har nog aldrig vart med om en sån magsjuka. Och jag önskar inte ens min värsta fiende detta... eller joo  litegrann iallafall.

Supermega tack till Jessica ,,, hoppas du inte blir smittad och till Ann som akut inhoppare!!!  Jag är glad över att ha er som medarbetare.. !!

Man funderar ju vart denna åkomma from hell kommer ifrån...  JOBBET gissar jag!!  har inte hört nå från dagis och skolan men 2 medarbetare har legat i detta.. hmmm  mysko!!  hahahahahah

Imorse så spydde Linn....Sådörja.... men sen har det inte hänt nå mer..


Ska nog överleva det här med... på återseende,.,



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards