Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Nanny B - 7 januari 2011 17:59

Hallelulja!!  Prisa gud... Nanny uppstod på tredje dagen från de döda, steg upp till himlarna, sitter på Guds, den allsmäktige Faderns, högra sida och skall komma därifrån för att döma levande och döda, ( mohahah mohahah  moahaha )

Nanny uppståndelse innebär att döden är besegrad. Djävulens makt har brutits. Magsjukan har inte längre det sista ordet. Nanny som har segrat över Magsjukan befriar henne också från alla andra för- därvsmakter. Vi får invänta uppståndelsen och det eviga livet.


Jag överlevde det berömda caliciviruset... . Denna farsot kommer antagligen från mitt jobb eller Andreas... hmmmmm mysko!!  Än så länge är det bara jag som insjuknat ... Ungarna är pigga och glada.. än så länge!!  peppar peppar!  jag har lyckats ätit litegrann och drukit kaffe...

kände att det "rullade" lite i magen och försäkerhets skulle gick jag in på toa..

Skulle jag våga släppa "premiärfisen" efter magsjukan????  ja det luktade inte hallon direkt ha ahahahah ..  men det gick bra!!!  ( ser jag en intresseflagga??? )


Och Aparslet  som ska ploga vår gata borde få sparken!! 

Ska kolla med vägverket om vi kan få sånadära oranga pinnar att sätta ner i backen så han ser vart  han ska köra.. på vissa ställen så kan inte 2 bilar mötas !!

Tage blev hängandes på underredet igen!!!  Andreas hatar Tage..

han tycker att det är en skitbil och skulle sälja den... öööööhhhhh  tänker du avyttra dig barnens lillebror???????

Bara för att den är låg och inte kan skutta över snödrivor som Britt så är det en skitbil i hans mening. 


Julen är utstädad och ikväll ska de slaktas pepparkakshus!!! 

Faktiskt skönt att få ut den... men man längtar när man ska få sätta upp skiten igen!!!


Fredagsmyyyyys  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards