Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Nanny B - 21 januari 2011 22:07

då har man avverkat det första passet av 5.... det suger redan nu kan jag tillägga..och då har det bara börjat men jag tycker det är rätt najs på söndagkväll då jag lämnar jobbet !!!

Jag var på Julias utvecklingssamtal idag.. och allt var ju bra och inga konstigheter... men läraren såg frågande på mig när jag undrade vem som sandade utanför dörren in till skolan. Det fanns inte tillstymmelse till sandkorn !!!  höll ju på att slå en volt innan jag tog i handtaget på dörren!!

Hon skulle kontakta vaktmästaren!!

I matfrågan så undrade jag varför hon inte får laktosfri mjölk istället för det underbart goda kranvattnet! Då såg hon förfärad ut och lovade att kolla upp saken! Julia får laktosfri mat men den i köket kan inte tänka längre än att ungarna kanske vill dricka mjölk till maten... Jösses!!!  jag sa till kocken men han hade visst slutat och det va en ny nu..hmmmmm  vilken service..=/

neeeheeeep 


säger gokväll och drar mig tillbaka!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards