Alla inlägg den 30 september 2012

Av Nanny B - 30 september 2012 16:29

De va med tunga steg jag gick mot bilen.... Tack alla  mina underbart härliga kollegor på HÖL!! 

 En liten tår rann det nog ner på kinden och en klump i halsen. Jag vill inte lämna er.. ni har gjort att jag med glädje har skuttat till jobbet.. tjooohoooo   =)   Alla skratt och bus.. Ni är sjukt galna och har verkligen lärt mig ett och annat.. 

Men jag vill ju stanna och just nu så gick det inte... men fy satan i gatan den som ger sig.. jag ska komma tillbaka!!!

jag lovar!!!!!!  

I Lördagsmorse så tog karln med sig troll och åkte till sommarstugan för att göra klart för vintern. 

Hade en skön ensam lördag... njöt för fullt. Visst tråkigt att familjen inte va hemma men jag skulle ju ändå jobba den sista natten så det var skön.

Gjorde inte mycket utan låg mest i min snygga one-piece i soffan och hade ensammys  . ett glas vin eller en baginbox hade ju inte skadat men jag vet att man får inte va berusad på jobb!!

Imorgon är man arbetslös... de suger.. men jag ska nog lyckas.. jag vet ju vad jag vill!!!


Orkar inte skriva nå mer.... tomt på energi!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards