Alla inlägg den 25 september 2012

Av Nanny B - 25 september 2012 18:03

Ny vecka och nya jädra omöjligheter !! Min övertygelse om att lagen om allt jävelstyg verkligen finns!!! Ja den gör fan det!!
Upp me hakan och slå näven i bordet!!
Smile smile smile....även med fotjäveln i kläm på dörrhelvetet!!
Nåväl ibland måste man få spotta ur sig lite!!
Mitt vikariat går mot sitt slut...Buuhuuu
Men jag håller mig kvar där med näbb och klor ändå!!! Kan hända att man gästspelar på gamla jobbet med...
Jag har iallafall de bästa jobbarkompisarna man kan ha!!!
Låter som man är i en sandlåda.. Men ibland så är skillnaden inte så stor hahahah. Men kul har vi och det är ju en förutsättning för att nivån blir låg i sandlådan!!! :-)
Igår morse så var det morgonmys med Frippe.... Och han gillar inte att va sist inne för han ska ut i hage fort som farre och mumsa frukosthö!!!
Hur som helst hade han ingen talan för vi skulle jobba lite i paddocken...
Meeeeen häst vann... Han förvandlades till en stendöv idiot som såg spöken överallt..
Sprang omkring och lekte vildhäst, frustade med stora näsborrar så jag gav upp.... 5 minuter senare!!
Orka liksom .. Mitt morgonhumör var inte de bästa heller efter endast en ynkelpynkel kopp kaffe!!!
Så Frippen fick vinna... Annars hade han nog hasat sig fram vid det här laget nedvärderad till B-ponny!!!
När vi kom in sen så hördes de en dov gnäggning från Julias ponnys box...
Faaaan glömde jag släppa ut Oy??
Gick dit och kikade över kanten....
- hej lilla gumman, är du inne??
Jo lite skämdes jag men ponny fick gå ut på en gång?? Hur kunde jag glömma ponnyn...????? Hahaha hon syns ju inte över kanten som Frippen !! Och de andra hästarna gör sig hörda på ett eller annat vis!

Fast det finns fler sätt att fånga nåns uppmärksamhet på..
Jag petar på folk!!!
Hahahahaha en del petar tillbaka och en del är oberörda ..
Kul är det iallafall...;-)

Idag när Linn kom hem så hade hon gjort en rosa katt till mig på syslöjden!!
Mammahjärtat blev alldeles rört...
Nu så... Tjing tjung

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards