Alla inlägg den 26 september 2012

Av Nanny B - 26 september 2012 19:01

OBS horisontellt läge på rygg och Inge annat !!

Av Nanny B - 26 september 2012 18:58

Åhhhh härliga paltkoma!!!
Mätt som en gris är man !! Och va är inte skönare än att parkera ryggen i vertikalt läge!!! Nu spisade vi inte nån exotiskt delikat middag utan köttfärssås och pasta!!! Megamegamegamums!! Det funkar i alla lägen!
Så nu ligger man här i sängen då soffan var upptagen av snoriga dvärgar som avgudar Hannah Montana!!
Jag vet att jag borde vika tvätt, putsa fönster, skura badrum och be a Good wife!! Detta arbete gäller inte under koman!!! Då får man vara en överfull platt gris!!!
Knappast att tvättfan viker sig själv eller att nån annan gör det... Så jag gör som Sir Väs och boar ner mig lite extra för att jag kan!!
Lite panik har jag över att de är lite tid kvar på mitt Vik.. 2 nätter kvar!!!
Funderar på att överraska kollegorna med nå gott!!!
Men jag blir ju ioförsig kvar ändå.. Så lite mys blir det nog!!
Jag fick höra idag att man inte va som andra!! Öhhh det är ett av mina mål i livet att inte va som nån annan!!
Varför ??? Jo för att jag kan!!!
Livet är för kort för att slösas bort på att vara normal'!!!
Jag är den jag är!


Orkar inte skriva mer då mitt största problem just nu är att mina Polly är slut !!!
Buuuuhuuuuuuu
Skrik och panik

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards