Alla inlägg den 12 september 2012

Av Nanny B - 12 september 2012 20:45

Vaknade svettig okristligt tidigt !!! Jag vill verkligen inte vakna på de viset . Jag blir som en zombie, hela kroppen är som en seg kola! Lyckades somna om en stund !!
Sen var det bara en kalldusch så man kvicknade till för att rusta sig mot krig!!!
Dagens sammandrabbning skulle riktas mot den rena tvätthög som snart skulle få eget postnummer .
Ställer mig och glor på den och önskar att den kunde vika ihop sig .. Blundar hårt och räknar till 86 sakta . När jag öppnar ögonen igen är den fanimej kvar !! Prövar att spänna blicken i den och se förbannad ut!!
Det funkade inte heller så 1-0 till ovikt tvätthög! Grattis !
Blev så trött att jag gick på en gång när soffan skrek högljutt efter mitt arsle!!
Där blev jag sittandes en bra stund!!!
Men där blev de inte mycket gjort så upp och ut klippte gräsmattan !!
Roligare än att vika tvätt !!

Strax hoppa i säng igen!!
Imorn är en ledig dag!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards