Alla inlägg den 6 september 2012

Av Nanny B - 6 september 2012 18:55

Har inte fått mycke gjort idag som planerat...
Det som inte var planerat är gjort, som glott på tv, slappa soffa, hinkat kaffe och Wördfjudat !!
Trist dag och jag skyller på träningsvärk!!! ( jag har faktiskt det)
Men det är förbannat tråkigt att para ihop strumpor
Städa kontoret
Börja fixa med lilla toaletten som tjänstgjort som förråd de senaste åren
Usch spott tvi ve och fasa!!!!
Ge mig energi !!
Lyckades iallafall koka middag och sen matade jag Leif..
Släppte ut han på golvet och slängde ut syrsor som han fick jaga.
Linn satt med uppdragna ben och tjöt med skäckfylld förtjusning när reptilen käkade upp insekten så man hörde ett krasande ljud....
Sen satte dom sig vid bordet och pysslade.
Konversationen mellan dom lät så här:
L: Mattias säger att Justin Bäver är en bög, vad är en bög?
J: (upprörd) Det är han inte alls!!!!! Bög ?? Det är en kille som tycker om andra killar. ( fnissar)
L: aaaaaha ( en viss fundersamhet)
L: men du tycker ju om Justin Bäver??
J: ja, men han är ju snygg!
L: åååkej. ( förmodligen Inge klokare)
Följande konversation mellan dom gick mer ut på vem som skulle ha klistertuben!!!
Jag gick och satte mig på den redan uppvärmda platsen i soffan och tycker lite synd om mig själv .
Imorgon är en ny dag !!! Då jäklar ska jag ta tag i saker !!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards