Alla inlägg den 18 september 2012

Av Nanny B - 18 september 2012 19:10

Skulle handla och åkte mot shoppingcentrat med en stor blågul livsmedelskedja!
Går i godan ro och lyfter, klämmer ( ja Linda , den kanske är god) känner på sånt jag ändå inte ska ha.
Kommer mot kassan och vad händer....
AVSTÄMNING !!!!
Pinsamt..... Ojadå!! Jag ville bort, långt bort!!!
Kassörska stöddig och påpekade att jag scannat fel ost???
Fick plocka upp varenda pinal och så gick hon igenom allt!!!
Det visade sig att jag tagit en ost men scannat 2 ...
Skulle ändå bara ha en ost och kassörskan undrade om jag skulle ha den andra osten??
Öhhh nej!!
Det har väl blivit fel ursäktade jag mig!!
Fy farre vad pinsamt !!!
Kände mig som en tjuv som skulle stenas på torget!!
Kallsvettig så gjorde jag rekord i att ta mig ut till bilen, tjolade in kassarna och rivstartade 206an !!! Jag ville inte va kvar där !!! Kommer fan inte handla där nå mer.... Visst hade jag scannat en jävla ost för mycket men iallafall !!
Kommer hem och skickar Linn på ett ärende..:-)
Tar en kopp kaffe, sätter mig och glor på varorna ... Usch vilken hemsk händelse och fortfarande kände jag hettan från mina rodnade kinder.
Så hör jag hur de dammar till i ytterdörren !!!
In kommer Linn och ser finurlig ut! Ryggsäcken verkar väga ett par kg extra så ungen nästan viker sig.
Med en duns så dumpar hon av den, tar upp en pucko-flaska och öppnar stora facket där det rasar ur en massa äpplen!!??
Öhhh vart har du hittat dom? Undrar jag förvånat, för jag vet att dit hon skulle på ärende finns inte ett enda äppelträd.
Ähh jag gick in till grannen, säger hon och ler busigt, jag smög i buskarna!!!
Jag va tvungen att bita mig i tungan och smålog lite!!
Ungen hade vart och pallat äpplen hos grannen.
Förklarade att man kan ju ringa på och fråga så fick hon säkert ta äpplen men då fick jag bara en konstig blick.... Hmmm gratis är gott men stulet smakar bäst!
Vid middagen så säger hon
Hur mycket är hundra plus hundra plus hundra plus hundra??
Pappan svarar fyra hundra.
Du? Jag sa de fem gånger så du sa fel!!
Jag satte kycklingen i halsen när jag började skratta...
Frustade som en häst när man försökte hosta .. Och skratta!!
Då lutar hon sig fram och med lugn röst säger
Och du mår bra?
Ha ha ha
Ungar är härliga!! Ja ibland iallafall....

Nu kommer jag inte på nå mer..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards