Alla inlägg den 11 september 2012

Av Nanny B - 11 september 2012 18:07

Passar på att blogga lite medans Linn är på dans...
Det har väl egentligen hänt så mycket utan dagarna flyter på som det brukar...
Läste ett inlägg på fäjjan, nån hade önskemål om städhjälp!!
Kan man inte införa slaveriet igen??
Fast man får ju behandla dom snällare än att låta dom jobba ihjäl sig !!
Jag känner att man gör Inge annat än leker med tvättmaskin, diskmaskin och dammsugare!!! Så en snygg hunk med 6 pack på magen , ett plus om han extraknäcker som nakenmodell!!
Han får gärna komma hem till mig och se till att ja har det bra!! Så kan jag ligga på soffan och äta fett och sockerfria praliner( blir tjock annars) och kolla dåliga sitcoms på förmiddgen medans han krigar mot Cylinda !!!
På eftermiddagen så måste han hålla mig sällskap när jag gymmar eller skjussa mig till shopping och bära kassar!!
Visst låter det bra!!! Tur att man har fantasi iallafall !!! Där är allt tillåtet och gratis !!
Johanna var förbi med lilla gullet!! Tänk att de kan va så underbart att få gosa bebis ... Mormors jobb att bara få pussa och snusa!! Tills lilla gullet börjar få en märklig odör!! Då får man lämna tillbaka gull och sen få tillbaka med en bebislukt!'
Att bli nerspydd är bara gulligt för det är ju mormors kråka.. Naaaaw
Livets efterrätt säger dom ... Jag säger bara att det finns nog Inge coolare än att få vara mormor!!
Min lilla unge som nyss gick i blöjor är mamma och snart ska se sin unge växa upp... Häftigt!!
Nehepp ....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards