Alla inlägg den 27 september 2012

Av Nanny B - 27 september 2012 23:05

Ska de jävlas så gör de ordentligt!!
Inget funkade som jag ville... Gaaaah
På min "to do" lista för dagen så lyckades jag iallafall med några punkter... Meeeeen inte gick de smärtfritt!
Skulle hämta ut mina grejjer från gymgrossisten.. Ja jo men tjena... Dom hade gått tillbaka igår.. Faaaan blir till att ringa dom imorn!!!
Jobbsökeriet går ju som en påse hundskit... Jag förstår att ett visst företags personal är totalt intelligensfriat !!! Jag är överkvalificerad och sänker mig till deras nivå !!!suck!!!
Så jag la ner de där med att fixa med sånt och roade mig med att göra mig vacker!
Ringde salongen och fick en tid... Välkommen Nanny!!!
Tänk att det är så skönt att bli ompysslad av ett proffs!!!
Jag njöt och när betalning var avklarad och stegade mot bilen kändes som jag fått ny energi!
Redan vid första rödljuset så kom det en bil upp bredvid och jag kollade ... Karln flirtade och vinkade.. Kunde inte göra annat än skratta åt den tokiga karln!!
Åkte för att hämta Linn på skolan och möts av en hysteriskt grinande unge..
Men kära nån vad har hänt???
Då har hon nyss fått skäll av fröken för man får visst inte "moona"
Frågade Linn varför hon gjorde så och då garvade hon och sa..... För att jag kan och moster Emma gör så för de har hon sagt!! Hahahah
Sa till henne att det inte va ok att visa den delen på skolan !!
Hon lär ändå inte göra om det ändå!!!!
Kände ett visst shoppingbegär så de fick bli en liten sväng...
Passade på att handla mat när jag ändå var i farten..
När jag lyckas få ut överfull vagn så har jag glömt vart jag parkerade...
Frågade Linn men hon ryckte på axlarna ...
Irrade runt en stund kors och tvärs, svor över att ha tagit den sämsta vagnen innan jag hittade den blå lilla ärtan!!
Nu är ju inte en Peugeot 206 cc en shoppingbil direkt... Knölade in kassar och unge och vek ihop mig 20 gånger så fick allt plats...
- jag vill ha pizza, mumlade unge i baksätet!!!
Men då... Har handlat för en mindre förmögenhet och hon vill ha pizza
. Gav upp .. Unge vann!!!
Hoppas morgondagen blir bättre!!

Jobbhelg stundar!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards