Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Nanny B - 24 juli 2012 20:07

Igår fick vi oväntat besök av vänner hemifrån! Stör vi??? Öhhh inte direkt!!
Ungarna blev glada över att få lite kompisar. Vi grillade och myste ..och spelade spel.. Jag tror aldrig man kan skratta så mycket åt Bingospel!!!
På förmiddagen så drog vi över till Lysekil. Shopping och kinamatsbuffe senare så tog vi färjan över till rätt sida sundet och nu laddar vi upp för kvällens grill!!!
Medans vi satt och inväntade sällskapet så hörde vi det..... Det där förbannade åsnegarvet. !!!!!!!!! Ta med fan att det finns en sån kärring på varenda jävla camping!!!!
Grannarna på ett par tomter längre bort har nån slags sammankomst. ( tänker inte ta reda på vad) och där sitter kärringen som låter sitt skratt ljuda ut över hela campingen!! jag hatar henne redan!! visst skratta ska man men har man åsneskratt borde man iallafall sänka det ett par hundra decibel eller hålla för munnen!! Och jag är övertygad om att vi kommer få ringa campingvärden kl 2 inatt för att kärringfan inte kan va tyst!!
nehepp... har inge mer att deklarera så jag tar mitt vinglas och säger.... PÅ ÅTERSEENDE!!!

         

    


Kunde inte låta bli att dela me mig av våra nya underkläder!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards