Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Nanny B - 13 juli 2012 22:40

Sådärja.. Nu står man i startgroparna för årets semester. 

Det var nedräkning på timmarna igår och dom gick såååå i snigelfart!! Och med glädje i vartannat skutt och faktiskt lite sorg i det andra så körde jag hem i rekordfart!! 

Mötte en välbekant bil och jag blinkade med lysena som en thailändsk bordell men herr Sparris han är ju ett känt blindstyre.. 

När jag kom hem insåg jag att det verkligen är 4 veckords ledighet som ligger i framtiden.. hmmmm Jag erkänner.. Jag kommer att sakna jobbet!!  Jag har fått helt underbara kollegor och dom gör att det faktiskt är kul att jobba!!!  Nu pratar vi om mig.. jag som verkligen inte gillat mitt gamla jobb alla gånger men även där haft galet kul kollegor att jobba med som gjorde de hela lite lättare i alla uppförsbackar.. 

Väl hemma så lockade sängen och kröp ner och tvärdäckade!!  zzzzzzzzzzzz

Efter ett par timmar så kvicknade man till igen och nu skulle det packas huvagn. 

Varför i helvete packar man med sånt man inte kommer att använda så det blev lika många rundor tillbaka med sånt man kanske skulle använda..eller inte!   Högklackade pumps?? hmmmm åhhhhh  valet var svårt men jag skulle nog va den enda som trippade omkring i dom på en överfull camping!!!

21 par trosor??  Vem fan packar ner 21 par trosor??  Jo jag!!!!   tog bort hälften och påminde mig själv att för ett par tior kan man hyra en tvätttimme.  Att man aldrig lär sig!!

Husvakten är installerad och nyckel utlämnad!!  Katten vill ju inte va ensam trots att han gör ju som han själv vill!!

Alice och Malte står utanför uppfarten och grannen svär sig grön varje gång han ska ut... heheheh liiiite trångt och  jag gav han onda ögat när han höll på att köra på husvagnen!!   

Imorn är det bye bye... och hej hej husvagnssemester 2012!!!


skriver mer sen... 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards