Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Nanny B - 2 juli 2012 18:30

Jag har ju länge fundilerat och klurat på en ny utmaning.. Och det blev MC-kort. 

När jag väl fick arslet ur stolen och tog mig i kragen och skickade in papper och gjort synundersökning så blev det klart. Nu får jag iallafall övningsköra för tung mc. 

Andreas tog ut mig till en lokal mc affär och där hittade vi "DEN".... en fin en .... mmmmmm 

Svingade över ena benet och gränslar den glänsande stålmaskinen. Min fantasi börjar skena iväg lika fort som jag skulle kunna köra... en raksträcka, en N@anny, en sporthoj och en massa poliser som befinner sig strax bakom bakhjulet..  hmmm

Tittade på priset och började nästan grina... tänk om jag skulle råka vicka min "Thundercat" och den skulle bli repig eller få oljeläckage,... skulle aldrig förlåta mig själv. 

Kanske inte är en som dum ide att köpa en gammal skutthoj som man lär sig åka på och inhandlar en ny när man har mckortet i handen..

  men men ... än är vi inte där!!!  men snart!

Semester i antågande och man börjar gå in för att sätta kroppen på " vacation-mode" 

Efter den fullsmockade semesterkalendern så lär man behöva vara ledig.. 


ja just det... det glömde jag... 

Har ju tjatat på maken om att jag vill ha en ny cabriolet... och idag så köpte han en.... Jippie.

Visst den är ju inte ny utan bättre begagnad men det funkar... Man behöver inte ha allt nytt bara för att !!

Lite miljötänk har nog fastnat  ändå... 

Vi sopsorterar ju fortfarande .. ALLT I SAMMA!!!   


nehepp nu har jag inte mer att förtälja... eller jag orkar inte skriva mer.. 


tjing tjong flaggstång... 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards