Alla inlägg den 12 september 2010

Av Nanny B - 12 september 2010 16:03

Mitt beslut känns fortfarande rätt... jag hoppas att de ska gå vägen nu.. Håller tummar och tår så hårt jag bara kan!!  Min partner in crime stöttar mig och han fick äran att posta ansökan!!  heheh  jag har en fantastisk man som verkligen finns där.. utan han skulle jag nog inte tagit detta beslut!!   love him    

Och mina vänner och familj därute som vet om detta jublar.. speciellt min syster som sitter i metropolen Vagnhärad och hejjar på!!!

Helgen som for förbi innehåller inga skandaler eller skvaller...

I fredagskväll så kom jag på att min svägerska fyllde år dagen därpå .

Visst vi har väl inte vart dom bästa vänner men nu är det helt okej.. vi respekterar varandra .. Hursom helst så behöver hon se lite klarare på världen och vad är då bättre att ge än 3l spolarvätska..

Så tråkigt att ge en blomma och ett kort .... GRATTIS GRATTIS

nääääää  hualigen va tråkigt!!!!!

 jag åkte upp till henne för brorsan jobbade och gissa vad rolig hon såg ut när hon fick 3l grön vätska med äppeldoft och bra mot döda, utsmetade, intorkade myggkadaver på vindrutan..

jag skrev ett brev till henne där hon med hjälp av denna produkt kunde se världen utanför mycket klarare..  ( men för det behöver hon inte kasta brillorna)

hahahahahaha 

Och Moa hade gjort en jättegod äppelkaka... *mums*

Somnade i soffan kl 23 med hundsport i handen... jag tror jag var lite trött hahahahah

Varför sover inte barn längre än vad föräldrarna gör?????

Linn vaknade och sen var de full fart..

Vi var hembjudna till Oma och Opa på kött och knödel...

Jag åt så jag trodde jag skulle rulla ut genom dörren. för er som inte vet vad knödel är för nå så är det en nån slags bulle av vitt bröd man joxar ihop med

nått och kokar upp i buljong... eller jag vet inte riktigt men gott är det!!!!

En tysk maträtt... ska googla på de sen


sen hem och intog soffläge...... Knödelkoma!!!!!!!!!!!!!  


Idag har vi inte gjort så mkt... plockat in lite krukor, pratat med LA, fikat med Bettan... soft söndag... =)


 To be countinued.....






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards