Alla inlägg den 3 september 2010

Av Nanny B - 3 september 2010 12:31

låg och slöglodde på tv och jag gillar att se roliga reklamsnuttar och jag fick mig ett gott skratt..

kolla på det här....


hahahahahah 


jag trodde jag skulle förbereda mig för min megahelg på jobbet.... men tji fick jag.

Linn vaknade igår kväll och sa att hon hade ont i örat.. fick alvedon och nässpray och så la vi tillbaka trollet på huset alla kuddar... imorse så var hon precis som vanligt. Bråkade med Julia och åt en stor frukost.  men så såg jagh att det hade runnit npn klar vätska från öra och började fundera.. men jag ringde läkarstationen för säkerhets skull.

besöket resulterade i 5 dagars pencillinkur!! Öroninflammation  på ett öra!!

för 2 år sedan fick hon ont i örat och det var ju efter att vår läkarstation stänt så det blev att åka till jouren...

en utländsk läkare undersökte henne och tittade bara i ett öra och konstaterade att hon hade dubbelsidig öroninflammation... han va verkligen duktig som kunde de det andra örat genom det han tittade i....    han sa nå på sitt språk och så gick han ut och så kom sköterskan och berättade att eftersom apoteket var stängt så fick vi med 2 pencilinpåsar och hämta ut ett recept under morgondagen. jahapp!!


hepp... skriver mer sen



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards