Alla inlägg den 6 september 2010

Av Nanny B - 6 september 2010 10:15

Jobbat helgen ... hela förbannade helgjäveln. kl 7 stod man givakt och fram till 22-tiden både lördag och söndag. men det var rätt soft för det är rätt lugnt och man har nästan inge at göra.  man vill eju hellre ligga hemma och slappa!!

Idag är det premiär för blötläggning av valkarna ( läs volanger) som man har runt midjan. dom har ju inte direkt minskat under sommarmånaderna..( förbannade godaste haloumin)

Så jag och Lotta ska nu ta tag i detta runda problem och återuppta simningen hahahaha

Känns bra att få komma igång igen med min bästa Lizzie.....


Idag firar jag och Andreas pappersbröllop!!   2 år av kärlek!!      

Förberdelserna innan.... fotograf, frisör, sminkös, manikyrist, brudtärnor,

nervösa,fnittriga ,irriga, gråt och skratt... vilken härlig förmiddag.

kunde inte bestämma mig om brudtärnorna så jag hade 5 st . Anna vår "mastertärnan"  Madde, Emma, Sandra och Alexzandra ...

Rickard H Best man och min gulleplutt Mattias fick gå med sin mamma in i den fullsatta kyrkan.

Bygdegården och mormor g fina dukning.... Egentligen är den bara till för max 80 pers men vi lyckades knöka in 16 pers till...

Toastmaster Joel roade och skratten avlöste varandra.... sitter där och en karl kommer in med en kartong från grillen... 2 kokta korvar med mos och räksallad.. hahahahahaha   det åt jag på min och Andys första date... ASG!!

kastade brudbuketten och Jessica (joels sambo) fångade den... hihihihihi 

ett till bröllop i familjen Dahlberg!!!

Vinet och ölen flödade till det inhyrda bandets sång och karaoke.. dansade brudvals  ( tryckare) och sen slog klockan 12 och det var dax att fara till bröllopssviten... himlen lystes upp av ett sjuhundrande fyrverkeri och gästerna vinkade av oss... ..

till toner av Eddie Meduza och Björn Rosenström styrde Jacop mot hotellet.... hahahah 

minns de som igår......................

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards