Alla inlägg den 8 september 2010

Av Nanny B - 8 september 2010 12:14

Politik var man än vänder sig... hela brevlådan fullknökad av reklam från alla dessa partier. En sak har dom gemensamt!!  Alla lovar guld och gröna skogar!!!

suck!!   tacka vet jag jultomten!!  han kommer varje år och har du vart snäll får du julklapp och har du inte ätit din gröt... skyll dig själv!!  fast han är ju inte särskilt demokratisk... de ska väl va lika för alla oavsett man mumsat gröt eller inte.. och jag avskyr gröt!!  Så jag är extra snäll istället!!!   

Visst kan min lysnade,gnistrande och stålande gloria hamna i fotknölarna men det är inte värre än att man är lite snäll så vips är det på sitt rätta ställe!!!


Har ju försökt att komma överens med den där rena tvätthögen som riskerade att få eget postnr.. den skrek åt mig och jag svarade uppkäftigt -HÅLL KÄFTEN!! Stängde dörren och låssades som om jag inte hörde det där..

Imorse fick jag leta efter strumpor... faaaann  så nu har jag "brainstormat" lite med Ceacar Milan och Hundcoachen ang dressyren av tvätten!!


Jobbar kväll igen..... en del på jobbet har 1-2 kvällar på 4 veckor och jag fick 8 först .. men då blev jag arg och vips så har jag 5 st...

Nu kommer jag ta strid för att alla ska ha samma antal.... jävlar i namma och de retar mig till vansinne över alla ursökter man hör... AAARRRRRRRRGGGGHHHH


nehepp... nu tjatar tvättmaskinen om att en ny laddning ska in...


tjingeling



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards