Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Nanny B - 1 mars 2010 21:15

Snart ska jag gå ut och göra en liten snögubbe och för varje snöskyffeltag ska jag sticka en grillpinne i snögubben!!  Det kommer att bli ett plockepinn för vår uppfart är stor och lång!!!  Tvi dej kung Bore.. tvi dej!!

Varför ska det snöa 1:a mars????  För ett år sedan (2009) så var vi på Sydpolen i Södertälje !!  Och mitt starkaste minne var alla kvinnor som hade hår på ställen det inte ska växa hår på kvinnor... och shoppingen i Skärholmen... =D  !!! 

och de fanns faktiskt snö då men inte lika mycket som nu!! 

Var är den globala uppvärmningen när man behöver den?????

Och hur ska de bli till midsommar??? Borde jag kanske kolla in blocket efter en kanot redan nu???  När all denna snö ska töa bort kommer det bli  en riklig vår eller en ordentlig syndaflod???  skiter i vilket för jag vill helst inte vada till jobbet/dagis . Undrar om man kanske kan sätta pontoner på bilen????  hoppas det finns matchande till 18" alufälg. !!  och en Yamaha F225.. ( googlade) utombordare så lär man komma fram fort...

**************************************************
***********************

Tack mina vänner för ert stöd .. det behövs och jag ska ha mitt svar i framtiden!! 

Olsson och Lotta... löve u!! 

 

näähepp...

här är en länk som jag skrattade gott åt!! 

en man får känna på hur det är att föda barn!!

 

natti natti---

 


Av Nanny B - 1 mars 2010 10:23

Händelse... chock..... arg.......förtvivlad..........upprörd............o
förståelse.........

letar......saknar............vänner?................

just nu... tomhet... undran... frågor.... varför...


Jag reser mig alltid.. även om jag gör det ensam så finns det ingen/inget som kan bryta ner mig, och nu ska jag söka ett svar . vägen dit blir inte lätt men jag ska iallafall försöka!!!  Ensam är stark!!

..................................................
..................................................
........................................


Jävla snöööööööööööö...  hur mycket jag än tillber sommarguden så funkar det inte... dax att börja utöva woodoo på kung bore!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards