Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Nanny B - 14 mars 2010 21:22

Mitt hjärta blöder... min son mår uruselt och efter idag är det väl inge bättre...

flickvännen sedan ett år tillbaka gjorde slut i veckan..

Vi skulle ha haft födelsedagsfika idag för Mattias och han såg fram emot det.. 

men inga kom........  Maud och Bengt ringde och frågade om dom fick komma..   och sen kom Johan. 

Vi hade Lolita som nattgäst, så Sandra och Jens kom och fikade men dessa fikagäster var ju inte planerade... men Välkomna ändå.. dom räddade ju lite hans fika...

besviken till max och nu börjar man ju inse fakta...  men what comes around goes around...     jag menar inte att man ska överösa grabben med presenter.. det handlar inte om det.. utan att finnas som en vuxen människa för en vilsen tonåring!!   att visa sitt stöd räcker för honom... han är inge prylgalen unge som måste få allt... en kram räcker långt!!

till er som lämnade ett återbud av olika anledningar är helt ok..


Besviken och mitt hjärta blöder när jag ser hur lessen han är....

Undrar hur många tårar det finns...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards