Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Nanny B - 20 mars 2010 23:29

Jag tycker de är skitkul att praktisera mig!!!  Massor att lära och se...

Och ikväll så var det lugnt på alla patienterna.. lite blodtryck och läsa journaler..  Och så en av  syrrorna har barn på samma dagis, åker peugeot och bor granne med Farbror Kirre... hahah världen är liten!!

Hungrig som en varg så åkte vi till Max och där får inte hundar, EMO, och transoljor komma in men däremot betalkort!! 

  

Just det och dom har rånstopp nu så tyvärr alla tjuvar och banditer... välj ett annat ställe!!!


Praktiserar mig lite kväll imorn med...


so long..

Av Nanny B - 20 mars 2010 10:53

Våren är på G... tjoohoooo     

sååå skönt ute och solen värmer... och vad ska nanny göra då???  Jo hon ska praktisera!!!  Visst det är jätteskoj att få se och lära sig nya saker men inte en sånhär dag!!  Orka liksom!! men bit ihop eller bryt ihop!

Sitter och kollar igenom nästkommande vecka... holy crap jag behöver minst 10 timmar extra per dygn för att hinna med det jag ska,,.,  och på torsdag är det syjunta... =)   alltid kul att träffa min väninnor och mysa!! 


har har inge mer skoj att förtälja just nu så jag återkommer när man minst anar det


to be countinued....




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards