Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Nanny B - 9 mars 2010 20:24

Upp i ottan......    Holy crap!!!  det är inte jag van vid!!!   men med morgonkaffe och tidning så lyckades jag få upp korpgluggarna...

Det har vart en spännande dag och jag har fått sett lite undersökningar .. Spännande =)  !!   men när narkosläkaren skulle sätta en ryggmärgsbedövning så hade jag nog liiite lågt blodsocker.. ( innan lunch) och lukten nere på den avdelningen..... så snurrade det till litegrann.... men det gick bra!!!

Hoppas jag får se lite mer sådana saker och inte bara omvårdnad... den biten kan jag!!


Sen iväg och skulle köpa hundmat och det gjorde jag på 15 minuter... sen hem och det tog 30 minuter för ALLA ska ju sluta just då och ALLA ska hem... fan cykla era jävlar!!!   en kö i den korsningen... en längre kö i nästa rondell och MEGAKÖ vid nästa rondell..... MVF    !!!!!!   kilometerlånga köer överallt!!   höll på att få nippran för jag var den enda i hela världen som hade bråtttom hem!!  Andreas skulle på möte och jag skulle på VIP kväll ...

hem... kastade i sig maten... och klädde trollen och drog iväg...

Landora är en favvoaffär... kolla här  och Julia fick träffa sin gudmor...

Hon sa i bilen sen att det var jättekul att träffa Agge.. för hon är snäll!!!


Nu är man så trött och ska snart kolla Cougar town.. mitt nya favvoprogram!!

Det handlar lite om mig!!  hahahah  40 kris deluxe.... heheheh


nehepp... cu läjter



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards