Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Nanny B - 5 mars 2010 11:42

 
Av Nanny B - 5 mars 2010 08:23

Vaknade imorse i en okristlig tid.... Varför???  Säg det.. !!  Har inte en aning men jag klev ur sängen och gick upp. ( kollade så  toaringen var nere innan )

Skulle gå och hämta tidningen och tassade ut i mina kängor och nattlinne... tog inte jackan för det är ju ingen uppe iallafall.... FEL!!  När jag kommit halvvägs så ser jag grannen som ska till jobbet... och där kommer jag , med håret i ett stort snett rufs, nattsärken som slutar nedanför midjan  och med en cigg handen... hahahah  men men ... han nickade med ett leende och jag tog tidningen och rusade in... hahaha, pinsamt jaaaaaaaaaaaa!

Idag fyller min enda son 16 år!  han föddes 00.26 med bukpress.... blev lite bråttom på slutet och dom kallade in landstingets alla barnmorskor för att vi skulle leka charader.. Nanny är en kaviartub och vi klämmer ut de sista!!!

Inte skoj i det läget med det .. tur att lustgas finns  =) 

Och ut kom han med huvudet, navelsträng 4 varv löst runt halsen, och en sista knuff på min magen och resten av bebis for ut... sen blev det tomt i rummet...

jag låg där ensam med benen i vädret och undrade vad som just hänt. höll lustgasmasken i handen och funderade på om jag skulle ta ett ordentligt andetag igen... då kom en barnmorska in och bad om ursäkt för alla stack ut!!

Jaha och vad blev det då, undrade jag. hon ryckte på axlarna och sa att hon inte visste! 

Sen kom dom in med den sötaste lille pojke....  Mattias.

Han har vart och är ett ängla barn.. när vi skulle tapetsera om så bad jag han rita på tapeten... han ritade en mikroskopisk gubbe  och sa att man fick faktiskt inte rita där!!  Blev galen om man inte svängde in vid kiosken hem från dagis..

fäääng hääääj, fäääng hääääj sa han !!   han va väl en 3 år då...

nåväl.... 

jobb ikväll...



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards