Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Woodooo på Kung Bore

Av Nanny B - 1 mars 2010 21:15

Snart ska jag gå ut och göra en liten snögubbe och för varje snöskyffeltag ska jag sticka en grillpinne i snögubben!!  Det kommer att bli ett plockepinn för vår uppfart är stor och lång!!!  Tvi dej kung Bore.. tvi dej!!

Varför ska det snöa 1:a mars????  För ett år sedan (2009) så var vi på Sydpolen i Södertälje !!  Och mitt starkaste minne var alla kvinnor som hade hår på ställen det inte ska växa hår på kvinnor... och shoppingen i Skärholmen... =D  !!! 

och de fanns faktiskt snö då men inte lika mycket som nu!! 

Var är den globala uppvärmningen när man behöver den?????

Och hur ska de bli till midsommar??? Borde jag kanske kolla in blocket efter en kanot redan nu???  När all denna snö ska töa bort kommer det bli  en riklig vår eller en ordentlig syndaflod???  skiter i vilket för jag vill helst inte vada till jobbet/dagis . Undrar om man kanske kan sätta pontoner på bilen????  hoppas det finns matchande till 18" alufälg. !!  och en Yamaha F225.. ( googlade) utombordare så lär man komma fram fort...

**************************************************
***********************

Tack mina vänner för ert stöd .. det behövs och jag ska ha mitt svar i framtiden!! 

Olsson och Lotta... löve u!! 

 

näähepp...

här är en länk som jag skrattade gott åt!! 

en man får känna på hur det är att föda barn!!

 

natti natti---

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards