Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Nanny B - 17 mars 2010 16:41

Då var det gjort !!!!!  Mitt besök på "lökklubben"  eller bröstenheten som det heter så passande. Föt ett tag sen så rasade himlen på mig... jag hittade en knöl i min högra "vännina" . fick panik och ringde på en gång. Och gissa om man blev nedstämd och lessen. jag ville inte berätta det för hela världen heller.. men man kände ju hur dom som visste ville klappa en på huvudet och nypa kinden. -det går bra.. det är ingenting.,!!  ÖÖÖhh hallo jag kanske inte har så lång tid kvar på jorden.. jag dör snart!!!  Såg mig själv ligga bland en massa slangar och hade en fot i graven!!!    men men bara bita ihop och invänta tiden för undersökning!!

Så idag var det dax,,,, hualigen!!!   jag var så utelämnad, naken och ensam.

Fick komma in på ett rum där mina "vänninor" blev utsmetade till familjepizzor både vertikalt och horisontellt.... Maskinen såg ut som ett monster med två stora jätteplatta händer som  klämde ut mig...

Sen skulle sköterskan känna på mig. att låta någon okänd komma så nära ens privata delar är lite skrämmande.. jag ville bara bort därifrån, sjunka genom golvet till en annan avdelning.  vadsom helst men samtidigt ville jag ha det överstökat. en enda tanke for genom mitt huvud gång på gång... varför är jag där!!!

Sen blev jag utvisad i ett bås utanför dörren och där fick jag sitta och lugna ner mig lite... Sköterskan kom tillbaka och sa att det behövdes inget ultraljud och att en kirurg ska kika på bilderna... Hon klappade mig på axeln och sa  - det såg bra ut!!  Oroa dig inte!!

Nehepp...lätt för henne att säga!!   Så nu inväntar jag svar från kirurgen!!

Gick till praktiken sen... och där gick det i ett....

Nu är man ledig en dag öch imorn blötläggning med Lotta... det ser jag fram emot!!!































































Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards