Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Nanny B - 12 februari 2014 21:38

Klart som korvspad när man är ledig att man funderar över saker och ting.. jag har fortfarande inte släppt tanken på  att hitta min egna Mr Grey.....men det verkar finns väldigt få seriösa och vettiga män.  

Så tanken om att viga mitt liv åt en man bara...Japp han ovanför!!!!... nej nej inte Snygggrannen.... hallo daaaah han har flickvän!!  Utan jag ska viga mitt liv åt gud!!

Satte mig och gjorde en liten research.... jovars... det var ju en blandad kompott av bilder... 

lite smått chockad och lite road!! 

 


Det fanns som sagt en hel del och att vara nuunna tycks va lite porrigt ochså...he he....

Att gå utklädd som nunna på maskerad tycks va väldans poppis... om inte annat till Halloween!


Men jag ska inte bli nånslags porrstjärna i nunnedräkt utan jag ska viga mitt liv år Mr Lord... 

Så jag slutade med detta något facinerade bildtittande och började läsa hur man blir en nunna....

ehhh jovars.... hmmmm ja man fick ju en och annan fundering till...ska jag .??  ska jag inte??


Man måste minst vara 25 år och redan där så har jag klarat ett inträdesprov,,, =)  Och jag heter redan Birgitta !

Så hej hej Birgittasystrarna i Vadstena here i come....=)  


Sen att jag i 8 år ska bo i ett spartanskt möblerat rum på 14 kvm med 1 1/2 timmes fritid på kvällen det kan jag väl vänja mig vid likaså att bara prata mellan kl 12.15-13.00  ( 45 min)

Om jag nu fortfarande tycker att Gud är min bästa vän efter 8 lite smått gråa år det är då jag blir RIKTIG nunna. och måste lova att leva i fattigdom, lydnad och kyskhet.  och det är här det skiter sig litegranna... 

Fattigdomen den kan jag ta.. som nunna behöver man nog inte ha så stora utgifter.. 

Lydnad... Öhhh jag är ingen hund... jag är nog lite för dominant!!  Skulle Abedissan be mig gå ut i snöstorm för att hämta posten eller ved så fick hon en fetsmäll.... herregud.. gå själv din lata kossa!!

Kyskheten... ehhh njaa.... OH MY GOD,,,, finns det nå bättre efter ha rullat i sänghalmen att tända en cigg??? 


På denna punkt Kyskhet.... om man pillar på sig själv??? Räknas det som synd??? Ja det måste det vara för man besudlar sig själv!!

Och vad händer om man går ut i gurklandet och niger lite fint??? är det synd det med ??? jag tror det!!!

men gurkorna smakar. ....som gurkor ska i ett nunnekloster!!!


näää jag letar nog vidare i min höstack efter en myrstack eller hur det nu var..... 

hej hopp 

 


 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards