Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Nanny B - 10 februari 2014 21:08

En sak retar mig mer och mer... Det värsta är att jag är trög och inte tar det direkt.. utan måste ha kolan att suga på innan man kommer på att, nejj fy fan den tycker jag inte om!!!

Och sen att kolan bara skyller allt på mig och kräver en ursäkt för att den va så äcklig och stoppade den i munnen är ju en annan femma.. varför ska jag be om ursäkt egentligen?? Kolan då...jo den borde ochså be om ursäkt!! 

Nu ska jag skita i det och upprepa mitt andra mantra ( julgris funkar inte nu)  MOVE ON BABE...

Vart var vi... Jo vad jag ska uppnå 2014... lite lätt försenade nyårslöften kanske... men nej jag har inte kommit på nå faktiskt.. 

Vad saknar jag i mitt liv??? Vad vill jag uppnå? finns det fler världar att besöka? finns det Ufon? 

När jag har gått här och funderat så blir man sådär djup och inåtvänd... så jag har vart lite försiktig med funderandet..för i nästa sekund kanske jag blir nån slags  skogs-emo som sitter i naken på en bergsknalle, räknar grantoppar och grillar veggokorv!!  Och blir det för mycket funderingar så kanske jag tror att man tror att  världen är som musikalen Hair.... (kanske borde dra ner på svampen...) hahahaha

Hur som helst så kanske man ska leta reda på en man....  det kan ju vara bra att ha en lite då och då...!!

hur ska han va då?? 

hmmm 

ehhhhh

öööhhhh

jorusåatt...e

ja han bör ju uppfylla vissa kriterier...   ......................      som:

SNÄLL... ja dom flesta är ju snälla... 

SNYGG... Antonio är redan upptagen... 

INTELLIGENT ... ..behöver inte vara med i Mensa!!

HA EN KROPP SOM EN GREKISK GUD. ....... och då får vi kolla på gymmet och ju mer muskler, ju mindre hjärna och brandmän har oregelbunda arbetstider.. 

VÄLHÄNGD...... eller iallafall veta hur man använder den och inte bli trött så fort.... 

RIK... inte så viktigt men bör ha nån krona då han ska vara BOB vid mina shoppingrundor!! ( Betala Och Bär)

Han får titta på andra fruntimmer... annars har han ju inge att jämföra med och gång på gång få med egna ögon se att han fick megapinglan...daaaah

se till att jag får underhållning i form av allehunda spavistelser och salongsbesök...

Hmmm denna bortskämda lista kan göras oändlig... men en sak vet jag... äkta kärlek köper man inte... den finns där!!

Så vart min äkta kärlek är..... ska vi ta reda på!!    Han kanske finns runt hörnet. under bordet, i en annan stad, där jag minst anar eller mitt framför mig... håller iallafall ögonen öppna och jag har inte bråttom!!


på ÅterSeEnDee

=)








Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards