Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Nanny B - 8 februari 2014 19:28

Jag har nog inte så mycket att komma med egentligen.. Men jag ser ju hur mina läsare ökar så man lär underhålla lite då... 

Det händer inge av värde... eller jo lite olycka för er som vill gotta er i det.. ----  the end----

lite kantstött hjärta... Synd att det blev som det blev när inget skulle bli som man ville fast egentligen utan tjafs och ännu mer missförstånd!!  eller en påhittad jävla bra ursäkt att slänga på mig!!

Men det är väl bara att resa på sig, borsta av gruset från knäna och ge så där jävla glad ut! Och hoppas att nån vän har en famn man kan gråta ut hos i smyg...buuuuhuuuuu    

För sånna som mig tycks aldrig få vara lessna.... men!!  jag är skitlessen och tycker att vissa saker suget fett hängpung!! jag vill gapa och skrika... kasta saker i vrede... och ja inte vet jag vad man kan göra mer... ??? hacka med en spade på nån??  nacksving på en oskyldig??  

Visst livet är ingen jävla walk-in-the-park.... men som människa och enligt alla konvensioner har jag RÄTT att vara lessen... 

Värre med ensamheten.... att känna sig ensam... att vara ensam... att göra allt ensam.... 

Och den enda som kan göra något åt detta är jag själv... !!

så jag tänker nog slicka mina sår..och öppna mina ögon!!  

Var har jag mina vänner?? var har jag mina bekanta?? vem kan jag lita på?  emigrera till en annan stad eller land?

byta yrke? 40 årskrisen igen för att de va skitkul? hitta mannen i mina drömmar??

hum hum hum...... vissa frågor tåls att tänka på både en och femton gånger... 

Visst Antonio Banderas är väl skild numer... " how U doing hot babe" men han är mitt frikort jag aldrig lär ens komma i närheten av.. men drömma får man  och jag har ju faktiskt en annan dåraktig fjant i mina ljuvliga drömmar ibland.. NEJ inte ICA-Jerry men nästan kanske.. .. .hehehe som frikort???... mjaaa... eehh  hum  skit samma... han är snygg iallafall!!( vet att du läser och du ler   )

Vännerna då.... jaaa.. där lär jag nog ta mig en funderare... vet EN som INTE är min vän längre... heppåre och åt fanders med dig!! hoppas du sätter något i halsen och dör typ!! 

Men på nå vis känns det här som en terapi .... fasa det känns lite bättre... speciellt synen med att sätta i halsengrejjen.. hahahahaha

( var tvungen att gå och skratta lite) 

Framtiden om man får sia lite.... ???

har inte en jäkla aning faktiskt... nu har jag setat här i flera minuter och det är tomt... svart.... inte ett skit kommer upp !!!!.. jag har inga framtidsmål mer än att gå ner dom där 2500 gr som är kvar... "PANIK"

Suck.... What to do?? hum hum hum... ja jag vet det blir lite hummande... 

Vad ska jag göra 2014??

 Det har gått en och en halv månad och jag har inte uppnått ett skit.... ioförsig hade jag väl inga mål heller ... den enda är att jag har gått upp i vikt.. jojo... jävla julgris... Det målet hade jag INTE!!!

( vin är bra i lagom mängd på lördagar)

Så imorgon på en söndag ( nästan hädelse att tänka på en söndag men nöden har ingen lag)  så ska jag nog tänka ut vad jag ska uppnå med 2014 lite sent påtänkt men hellre i mitten på februari än sent i november.. daaaah


nu återgå till att vara lite bitter.... för att jag kan!! 







.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards