Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Nanny B - 11 februari 2014 22:00

VABruari... ja... denna farsot drabbade även denna lilla familj.. men som en god moder så är det bara att vackert stanna hemma!! Och alla vet ju att ensamstående mammor har verkligen råd att stanna hemma... =)

Men så bor det ju 3 kvinnfolk under detta tak... och en kvinlig grej so mens är ju inge konstigt... 

För min del så är även den avdelningen stängd och 13 åringen håller numer i den hyllan...så att säga..

Linn tycker väl kanske inte att det är så konstigt med mens.. förutom att hon tänkter operera bort det när hon blir stor.... det sa hon idag.!!

Och så när Julia kom hem från skolan idag så skyndade hon sig in på toan... och Linn stod utanför och väntade, för just då var hon tvungen att bajsa... akut!!!   Så Julia skyndar sig.. !!

Sen när det blev Linns tur in på toan så tog det väl en 20 sekunder innan hon med hög röst skriker på Julia!!

-JUUUUUUUULIIIIIIAAAAAAA, asså va fan du får inte spola ner bindor i toaletten!!  Det har mamma sagt till dig minst 100 gånger !!skitskalle!!!

Jag bara drog ihop munnen .... och stannade kvar inne i köket.. Det här fick dom lösa själva!!

Och Julia svarade innefrån sovrummet..:  Det är ingen binda ditt pucko!!  Det är en tampong!!

-jaha jag ska säga till mamma iallafall skriker Linn!!

Jag försöker göra mig så osynlig som möjligt på våra 55 kvm.... jag har verkligen missat deras lilla konversation som skulle kunna få en döv tinnitus!!!

När Linn är klar inne på toan så kommer hon ut till mig och deklarerar följande... - mamma, Julia har kastat en såndär tangpangpong i toan... får hon det???

Jag berättar att ja det får hon men inte bindor.... Då går ungen in till sin storasyster och stöttigt säger - du klarade dig den här gången men ser jag dig en gång till då jävlar...  daaaah !! 

Har inte en aning om vart hon hört detta... vet verkligen inte!!!........

--------------------------------------................................................------------------------------------------------------


Annars så går framåt....  så jag har överlevt dag 37 i celbatlivet!!


Såg att Alice Babs har dött.... och stora rubriker!!

Snälla nån... tanten var 90 år och hade Alzheimers., kommer väl inte som en chock direkt att våra gamla folkkära idoler lämnar över pinnen och joinar han ovan-där.... ( eller down-under) ..


nääää orkar inge mer nu.... 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards