Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Fräcka Fredag....

Av Nanny B - 26 oktober 2012 18:30

Upp i ottan för att leka med hästar.... suck!!  jo jag vet att det är själv valt. Men det är faktiskt skönt att gå därute och smågrejja. Alla har dom sin egna personlighet. 

Sen hem för att fortsätta till badhuset!!   sim sim sim...ahhhhh  skönt att få räta ut kroppen!!

hem och ta en duell med dammsugaren!!

Drog fram den mitt på köksgolvet. satte mig på en stol och stirrade på den. 

Mina tankar om att den kunde likom bara hoppa igång  och dammsuga hela huset i ett huj verkade inte direkt hörda.  borde jag kanske ha bett till högre makter???  

Forsatte stirra stint på den och den tycktes stirra tillbaka som nån slags duell.

Åhhh nej din förbannade Electrolux, no way in hell att jag tänker ge mig!!!

Det är den eller jag......  nån av oss måste överleva!!

Tillslut tog jag första steget och bjöd upp till en het flamenco!

Olé och jag hade dammsugit huset... bara sådär med en eldig Electrolux som partner!!

Nästan så jag tyckte det va ku!!  hahahahah Olé!!!!


en liten fredagshistoria...


En blind man vandrar nerför gatan med sin hund. De stannar vid ett övergångsställe och hunden passar på att pinka  på mannens ena ben. När hunden är klar tar mannen ur lite hundgodis ur fickan och ger till hunden. En förbipasserande frågar den blinde hur han kan berömma hunden för en sådan sak. 

Den blinde svarar:

jag belönar honom inte, jag försöker hitta huvudet så jag kan sparka honom i arslet!!


Trevlig helg!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards