Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Nanny B - 9 oktober 2012 17:50

Vissa saker är skrämmande... Man blir mörkrädd!!! Man kanske ta reda på fakta innan man öppnar truten!!
Jag har faktiskt inte gjort någonting utan är rätt oskyldigt utpekad !! Utvisad med hela handen!!
Om jag hade gjort något som man inte borde ha gjort så skulle jag nog hålla mig låg och liksom krypa under mattkanten ljudlöst!!
Men min färd mot sanning och upprättelse fortsätter om jag fanimej ska stryka med!!!
Tack vare era ord, kramar och sparkar i röva som ger mig styrka !!!
Jag vill bara tillbaka till mina goa kompisar !!!!
Men än är inte all information insamlad !!!
Det har gått så långt att jag funderar på att ta kontakt med en advokat !
Men nog om detta nu!!!
Årets kalas närmar sig... De ser jag fram emot att få träffa alla igen!!
En del nya bekantskaper och dom gamla goa...

Ja just det.. Barnen har fått en ny kelgris..
Skulle köpa äckelmat till ödlan så vi besökte en av stans djuraffärer ..
Tjejjerna rusade in mot avdelningen där dom har mer klappvänliga gnagare...
Uttryck som ååååhh, meeeen vaaaa söööt, megaguuuulig som efter 20 minuter byttes till snälla mamma och rådjurs ögon!!!
För min del skiter jag i vilket om vi har noll kaniner eller ett dussin.. Men familjefinansiären lär ju ha ett ord med så de blev några mms !!!
45 minuter, 1501 kr senare så hade vi en fluffig gnagare i en kartong och 2 leende flickor i baksätet!!
Rörande överens om kaninens namn var dom !! Hasse ska den heta!!!
Hur som helst så höll dom sams och tillsammans gjorde iordning bur och installerade Hasse!!!
Den är faktiskt rätt söt ...

Skriver väl mer när jag har nå ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards