Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Nanny B - 14 oktober 2012 12:54

Tack tack tack tack.. För mail, sms och allt!!! Vet att det finns folk som tror på mig och det är uppskattat !! Sånt stärker !!!
Jag har försökt få tag på dem gamla chefen , men tycks vara upptagen.
Samma med senaste chefen men hen har jag mailat och försökt förklara men ej fått svar!
Jag har faktiskt inte misskött mig på några vis!!
Är kränkt av detta och självklart så undrar man ju hur en människa spm inte ens vet vem jag är kan få uttrycka sig på sånt vis. Jag tycker de luktar grovt tjänstefel!!
Jag hoppas jag kan få hjälp med detta den rätta vägen och ställa allt tillrätta!!!
Så här får de inte gå till och att det inte händer någon annan!
Ny vecka och förhoppningsvis fler svar !!
Helgen har vart skön!!'
De blev ett par glas vin... I goda vänners sällskap!!' =D
Mormors kråka ska få håret tvättat av en präst idag!!! Misstänker att det inte kommer bli skoj !!'
Nehepp.. Dax att sätta fart!!!
Tjing tjing

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards